![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
Гость_Stitch_* |
![]()
Сообщение
#1
|
Гости Частич. цитирование ![]() |
Цитата Новая спутниковая платформа Мохаммада Захура может называться XTRA «proIT» // 26.07.2011 На форуме профильного сайта о ТВ и телекоммуникациях MediaSat появился логотип новой праформы платного спутникового ТВ (DTH) – XTRA. Как ранее писало «proIT», Istil Group Мохаммада Захура в июне начал тестировать вещание нескольких телевизионных каналов со спутника Amos. Происхождение проекта выдало то, что один из тестовых каналов был назван Istil. Опрос участников рынка показал, что сигнал на спутник Amos доставляется не с территории Украины, так как c существующими владельцами наземных спутниковых станций подобный контракт не был подписан. Эксперты оценивают, что новая спутниковая платформа может обойтись в $10 млн. «proIT» выяснили, что Мохаммад Захур на этот раз решил развивать свой телекоммуникационный бизнес самостоятельно. Напомним, что в июле прошлого года Istil Group вышла из состава акционеров группы компаний «Поверхность» (оператор спутникового ТВ «Поверхность +»), продав 55% акций президенту этой группы - Виктору Самойленко. Их союз просуществовал чуть меньше года. Istil стал акционером «Поверхности» в конце лета 2009 года, купив 45% акций за $60 млн. Тогда же Захур получил право на то, чтобы впоследствии увеличить свою долю до 55%. UPDATE 30-11-2011 Добавлено:
Прикрепленные файлы
![]() ![]() |
|
|
![]() |
Гость_Stitch_* |
![]()
Сообщение
#301
|
Гости Частич. цитирование ![]() |
Цитата Публичная оферта ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ФІЗИЧНІЙ ОСОБІ TOB "ІСТІЛ ТЕЛЕКОМ УКРАЇНА ", далі - "Компанія", з однієї сторони, та "Абонент" з іншої сторони, в подальшому Сторони, уклали Договір про наступне: ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ «Реєстрація » - укладення Абонентом в усній формі Публічного договору та прийняття Правил через Контакт-Центр або Сайт шляхом надання Абонентом інформації про номер Особового рахунку, власних персональних даних за умови виконанням Абонентом п.1.2. Публічного договору. «Тарифи » - встановлена система цін та особливостей надання Послуг, фіксованих платежів та порядку їх використання, умов оплати, кола Абонентів, для яких можуть бути доступні різні Пакети програм в складі Послуг. Визначення інших термінів, які використовуються в Договорі, міститься в Правилах надання та отримання інформаційних послуг XTRATV фізичним особам (надалі – Правила), з якими Абонент попередньо ознайомився на сайті http://www.xtratv.com.ua/ (надалі – Сайт) і Реєстрацією визнав їх обов’язковість для себе. 1. ПОСЛУГИ ТА ЇХ ОПЛАТА 1.1. З моменту Реєстрації Абоненту надається цілісна інформаційна послуга доступу до виключно домашнього некомерційного перегляду обраного(их) Абонентом Пакету(ів) програм, додаткових послуг, якщо вони пропонуються Абоненту (далі - Послуги) виключно за умови попередньої оплати Абонентом таких Послуг шляхом поповнення Особового рахунку згідно вартості Послуг за чинними на момент їх надання Тарифами, розміщеними на Сайті, та за умови виконання інших обов'язків та гарантій Абонента, визначених Договором і Правилами. 1.2. Надання Послуг розпочинається за наявності сукупності умов: (а) придбання Абонентом Картки умовного доступу, (б) розміщення Індивідуальних технічних засобів прийому Абонента у Зоні покриття супутникової телемережі, їх відповідність встановленим Правилами вимогам, та перебування таких засобів у належному функціональному стані; (в) підключення Абонента до супутникової телемережі шляхом Реєстрації 1.3. По закінчення Промоперіоду надання Послуг продовжується за наявності сукупності умов: (а) обрання Абонентом або призначення Постачальником послуги Абоненту відповідного(их) Пакету (ів); (б) внесення Абонентом на Особовий рахунок Авансового платежу, достатнього для оплати Послуг протягом одного місяця згідно обраного(их) або призначеного(их) Пакету(ів); 1.4. Після виконання Абонентом п.1.2. та п.1.3. Публічного договору подальше списання з Особового рахунку Абонента грошових коштів в рахунок оплати Послуг здійснюється на щоденній основі в розмірі необхідному для отримання Послуг згідно чинних Тарифів на Пакети та Правил. 1.5. тимчасово на строк до 1095 календарних днів надання Послуг може бути припинено Постачальником послуги в односторонньому порядку у разі відсутності достатніх коштів на Особовому рахунку Абонента або при порушенні Абонентом інших умов Договору або Правил. Після поповнення Абонентом свого Особовому рахунку на суму згідно п.1.3. (б). Публічного договору надання Послуг Абоненту автоматично відновлюється Постачальником послуги. У випадках порушення Абонентом умов Договору, Правил, а також якщо Абонент протягом 1095 днів з моменту Припинення надання Послуг не поповнив свій Особовий рахунок згідно п.1.3.(б) Публічного договору Компанія має право відмовитися від Договору в односторонньому порядку, і Абонент з цим погоджується. 2 ТАРИФИ ТА ПАКЕТИ 2.1. Відповідно до Правил та законодавства України Постачальник послуги в односторонньому порядку змінює Тарифи на Послуги та умови їх надання, перелік і назви програм, які входять до обраного(их) Абонентом Пакету(ів), а також Правила, повідомивши Абонента у встановлений Правилами термін шляхом опублікування інформації на Сайті або у ЗМІ, шляхом надіслання sms-повідомлення чи email повідомлення або через Контакт-центр і Абонент з цим погоджується. 2.2. У разі незгоди Абонентом зі зміною розмірів Тарифів та / або переліку програм, які складають зміст обраного(их) Абонентом Пакету(ів) доведеної до відома Компанії до дати набрання чинності таких змін Абонент має право достроково відмовитися від Публічного договору в порядку, передбаченому п.4.1. Договору. 3. ЯКІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПЕРЕРИВАННЯ 3.1. Надання послуг може перериватися у випадку проведення профілактичних робіт у порядку, передбаченому Правилами. 3.2. Ні за яких обставин Компанія не буде нести відповідальність за неможливість або припинення передачі програм в складі Послуг через обставини, які знаходяться поза її контролем. На свій розсуд відповідно до Правил Абоненту може бути надано додатковий сервіс або альтернативні програми якщо недоступність та / або переривання Послуг були значними. 4. ПРИПИНЕННЯ ДОГОВОРУ АБОНЕНТОМ 4.1. Абонент має право відмовитися від Послуг в односторонньому порядку направивши Компанії відповідне письмове повідомлення, яке набирає чинності з 1 числа другого календарного місяця наступного за тим місяцем, в якому повідомлення було отримано Компанією. Повернення та / або списання залишку грошових коштів відбувається відповідно до Правил. 5. ПРИПИНЕННЯ ДОГОВОРУ КОМПАНІЄЮ 5.1. Компанія має право достроково відмовитися від Договору в односторонньому порядку і блокувати Картку умовного доступу, з дати визначеної Компанією, і Абонент з цим погоджується якщо: 5.1.1. строк відсутності на Особовому рахунку Абонента грошових коштів в розмірі, передбаченому п.1.3.(б). Договору, перевищуватиме 1095 (одна тисяча дев’яносто п’ять) днів; або 5.1.2. або протягом 1095 не активовано не один з Пакетів; або 5.1.3. Абонент не виконує, неналежно виконує або порушує будь-яке зобов’язання чи гарантію за Публічним договором та Правилами 6. ЗОБОВЯЗАННЯ ТА ГАРАНТІЇ АБОНЕНТА 6.1. Абонент ознайомився з Правилами і Тарифами, а також з іншою інформацією, розміщеною на Сайті. 6.2. Абонент перевірив сумісність Індивідуальних технічних засобів прийому з Карткою умовного доступу та налаштував їх для можливості споживання Послуг відповідно до Правил, зобов’язується утримувати їх у справному технічному стані; надавати Компанії інформацію про такі засоби та Картку доступу, що використовуються для споживання Послуг на вимогу останньої; не підключати до них обладнання третіх осіб. 6.3. Абонент зобов’язується не використовувати Індивідуальні технічні засоби прийому та Картку умовного доступу так само як Послуги на комерційній основі, для порушення прав Компанії або третіх осіб, в т.ч. авторських або для вчинення дій, що суперечать умовам Договору, Правилам; зобов’язується забезпечити неможливість такого використання третіми особами; 6.4. Унеможливити пошкодження, втрату або викрадення Картки умовного доступу, отримання Картки умовного доступу третіми особами; її клонування (копіювання), зміну закладеної у ній інформації; використання у спосіб, що суперечить її призначенню та умовам Договору і Правил. 6.5. Не передавати свої права та / або обов'язки за Договором будь-яким третім особам без попередньої письмової згоди Компанії. 6.6. Інформація яка разом містить номера Картки умовного доступу та особового рахунку є конфіденційною, яку Абонент зобов’язується не розголошувати інакше ніж в порядку, передбаченому Правилами. 7. ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ 7.1. Постачальник послуги та Компанія звільняються від відповідальності у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань за Публічним договором, що виникли внаслідок дії форс-мажорних обставин (війна, страйки, пожежі, вибухи, повені, землетрус, ураган чи інші стихійні лиха та складні погодні умови, у тому числі сильні зливи, хуртелиця, магнітні бурі, сонячні викиди тощо; оголошення ембарго, інших дій чи бездіяльності органів влади та/або управління України чи інших країн, підприємств, установ, організацій, чи з будь-якої іншої причини, що не може контролюватись Компанією); а також в інших випадках, визначених законодавством України і Правилами. 7.2. Постачальник послуги та Компанія не несуть відповідальності за стан і справність, ремонт та обслуговування будь-яких Індивідуальних технічних засобів прийому Абонента, шкоду або втрати спричинені їх використанням. 8. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ Абонент надає свою згоду Компанії на: а ) використання Компанією інформації про Абонента та його персональних даних з метою формування та обігу статистичних даних; б ) отримання Абонентом на його мобільний телефон від Компанії CMC-повідомлень або email повідомлень на адресу електронної пошти; в ) запис його голосового повідомлення/заяви тощо у разі зміни Абонентом Пакету у визначеному Правилами порядку; г ) те, що безумовна згода Абонента зі зміненими Тарифами за Договором підтверджується сплатою Абонентом за зміненими Тарифами ж ) на передання Компанією будь-якої інформації та персональних даних Абонента, отриманих у зв'язку з укладенням та виконанням цього Договору відповідно до законодавства та Правил. |
|
|
Гость_Stitch_* |
![]()
Сообщение
#302
|
Гости Частич. цитирование ![]() |
В заголовке - в первом сообщении этой темы - добавил для скачивания Договор на русском и Правила на украинском
|
|
|
Гость_Stitch_* |
![]()
Сообщение
#303
|
Гости Частич. цитирование ![]() |
Ну что-ж, а теперь пару-тройку (сотен) слов о Договоре и Правилах.
![]() Что совсем бросается в глаза - Договор на одной с мелочью странице, а Правила - почти на 18-дцати. Так, чтобы было понятней то, что регистрацией Вы подписываетесь (в устной форме ![]() Цитата('Договор') «Регистрация» - подтверждение Абонентом в устной форме Публичного договора и принятие им Правил через Контакт-центр или Сайт путем предоставления Абонентом информации о номере Личного счета, своих персональных данных при условии выполнения Абонентом п.1.2 Публичного договора. Цитата('Договор') Определения других терминов, используемых в Договоре, содержатся в Правилах предоставления и получения информационных услуг XTRATV физическим лицам (далее – Правила), с которыми Абонент предварительно ознакомился на сайте www.xtratv.com.ua (далее – Сайт) и Регистрацией признал их обязательность для себя. Цитата('Правила') Реєстрація Картки умовного доступу свідчить про те, що Абонент ознайомлений з Правилами та умовами Публічного договору, прийняв їх та надав згоду виконувати їх. Причем интересным выглядит сочетание: "подтверждение Абонентом путем предоставления своих персональных данных" Правила, кстати, тоже являются обязательными для Абонента: Цитата('Правила') Правила є обовязковими для Абонентів з моменту укладення ними Публічного договору. В пункте договора ниже видно, что если Вы, например, вОвремя не проплотили необходимую сумму, предоставление услуг может быть преостановлена на срок до 3-х лет (1095 дней): Цитата('Договор') 1.5. Временно, на срок до 1095 календарных дней, предоставление Услуг может быть приостановлено Поставщиком услуги в одностороннем порядке в случае отсутствия достаточных средств на Личном счету Абонента или при нарушении Абонентом других условий Договора или Правил.
|
|
|
Гость_Stitch_* |
![]()
Сообщение
#304
|
Гости Частич. цитирование ![]() |
Обратите внимание, что в Договоре и Правилах присутствует 2 лица, которые своеобразным способом, вместе, предоставляют Вам возможность просмотра и взымают с Вас денежные средства.
Одно такое лицо - это ІСТІЛ ТЕЛЕКОМ УКРАЇНА, который именуют Компанией. Цитата 1.3. Офіційним агентом Постачальника послуги на території України з приводу вчинення Публічних договорів з Абонентами та отримання від Абонентів Авансових платежів та Абонплати є Компанія. Компанія не надає Послуги Абонентам та здійснює функції агента виключно в межах, визначених Публічним договором та Правилами. А второе лицо - кипрская компания DTH Broadcast Services Limited, которая является Поставщиком услуг. Цитата('Правила') 1.2. Постачальником послуги є DTH Broadcast Services Limited (Стасіноу 1, Мітсі Білдінг 1, 1 поверх, офіс 4, Платейа Елефтеріас, P.O.Box 21294, 1060 Нікосія, Кіпр). Послуга надається Постачальником послуги тим Абонентам, які уклали Публічний Договір з Компанією та виконують вимоги такого Публічного договору та Правил. Естественно, в одностороннем порядке они могут делать очень многое: Цитата('Договор') 2.1. Согласно Правилам и законодательству Украины Поставщик услуги в одностороннем порядке меняет Тарифы на Услуги и условия их предоставления, перечень и названия программ, которые входят в выбранный(ые) Абонентом Пакет(ы), а также Правила, сообщив Абоненту в установленный Правилами срок путем опубликования информации на Сайте или в СМИ либо путем отправки SMS-сообщения или e-mail сообщения либо через Контакт-центр, и Абонент с этим соглашается. Цитата('Правила') 1.1. Установлювати та змінювати Тарифи (тарифні плани) на Пакети та Послуги, скорочувати, змінювати перелік Послуг, змінювати кількість і перелік Пакетів або телеканалів, які входять у Пакети в складі Послуг, що набиратиме чинності з моменту, зазначеного Постачальником послуги або Компанією в порядку, встановленому Публічним договором і Правилами. Но если Вы не согласитесь с изменениями в тарифах или содержании пакетов - Вам дали право отказаться. Цитата('Договор') 2.2. В случае несогласия Абонента с изменением размеров Тарифов и/или перечня программ, которые составляют содержание выбранного(ых) Абонентом Пакета(ов), доведенного до сведения Компании до даты введения в действие таких изменений, Абонент имеет право досрочно отказаться от Публичного договора в порядке, предусмотренном п.4.1 Договора. Кстати, насчет прерывания трансляции. Сразу можно считать это профилактическими работами. Они оставляют себе право 72 часа (3-ое суток) молчать на протяжении календарного месяца. Потенциально так можно делать каждый месяц. Так что о компенсации "малевича" можно даже не заикаться. Цитата('Договор') 3.1. Предоставление услуг может прерываться в случае проведения профилактических работ в порядке, предусмотренном Правилами. Цитата('Правила') 4. Постачальник послуги та Компанія не несуть відповідальності за неякісні Послуги та перерву у наданні Послуг у разі: 4.1. проведення профілактичних робіт космічних апаратів та іншого обладнання, за допомогою якого забезпечується технічна можливість надання Послуги, загальною тривалістю не більш як 72 (сімдесят дві) години протягом календарного місяця; Интересный пункт про возврат Ваших денег - Храните чеки об оплате! Кстати возвращать будут перечислением, а не наличными. Плюс не стоит расчитывать на получение предполагаемой суммы. Из нее повычитают... А если Вычитаемого столько же сколько мы захотим получить обратно, очевидно вообще ничего не получим... Цитата('Договор') Возвращение и/или списание остатка денежных средств осуществляется согласно Правилам. Цитата('Правила') 9.1. Для ініціювання процедури повернення грошових коштів Абонент зобов'язаний:
б) надати документи та докази, що підтверджують факт придбання Картки умовного доступу, факт поповнення Особового рахунку на суму, яку Абонент бажає повернути; 9.3. Повернення грошових коштів відбувається за рахунок Абонента (з утриманням усіх належних банківських комісій, податків і обов'язкових зборів тощо) у безготівковій формі на підставі відповідної письмової заяви Абонента, надісланої Компанії рекомендованим листом з повідомленням про вручення, з обов'язковим зазначенням банківського рахунку для перерахування відповідних коштів. Якщо розмір вищевказаних витрат пов’язаних з поверненням Абоненту грошових коштів дорівнює сумі, яку Абонент просить повернути або є більшим за таку суму, повернення грошових коштів не здійснюється. |
|
|
![]()
Сообщение
#305
|
|
Активный писатель ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Продвинутые пользователи Сообщений: 3376 Регистрация: 5.8.2006 Из: Ужгород, Украина Пользователь №: 1891 Спасибо сказали: 1040 раз Вставить ник Частич. цитирование ![]() |
Если учитывать тот факт, что абонент может соскочить когда захочет без взысканий - то эти правили сугубо для галочки, как и договор.
Что же касается информации собранной от абонентов, то тут конечно же есть проблема, ибо если контора решит передать данные некой рекламной конторе - будут доставать рекламой. К тому же мы уже раздали свои данные в столько контор, что со счета уже сбился... Куда не пойди: копия паспорта, идентификационного кода, адреса и т.д. Одного не могу понять, зачем многим конторам нужен идентификационный номер, да и зачем нужно ксерить паспорт, его функция в удостоверении личности путем предъявления оригинала паспорта. По сути - копии документов и не имеют права на каждому шагу просить. Вот явился Иванов Иван Иванович с паспортов в контору, удостоверил свою личность и получил нужную ему вещь, а ксерить все в подряд - покажите закон, который этим обязывает. Я уже в многих случаях просто добиваюсь своего без копий документов и имею на это право как и каждый из нас. |
|
|
Гость_Stitch_* |
![]()
Сообщение
#306
|
Гости Частич. цитирование ![]() |
Что же касается информации собранной от абонентов, то тут конечно же есть проблема, ибо если контора решит передать данные некой рекламной конторе Персональным данным они уделили как минимум 3 пункта Договора и Правил. Заметьте, обладателями наших персональных данных уже являются и Компания и Поставщик Услуг Удивила особая нумерация (индексация) подпунктов... a ), б ), в ), г ), ж )... Цитата('Договор') 8. ПЕРСОНАЛЬНЫЕ ДАННЫЕ Абонент дает свое согласие Компании на: а) использование Компанией информации об Абоненте и его персональных данных с целью формирования и оборота статистических данных; б) получение Абонентом на его мобильный телефон SMS-сообщений или сообщений на адрес его электронной почты от Компании; в) запись его голосового сообщения/заявления и т.п. в случае изменения Абонентом Пакета в определенном Правилами порядке; г) то, что безусловное согласие Абонента с измененными Тарифами и Договором подтверждается оплатой Абонентом по измененным Тарифам; ж) на передачу Компанией какой-либо информации и персональных данных Абонента, полученных в связи с подтверждением и выполнением этого Договора в соответствии с законодательством и Правилами. Цитата('Правила') 1. Абонент дає свою згоду на обробку Постачальником послуги та Компанією своїх персональних даних (включаючи їх отримання від Абонента та / або від будь-яких третіх осіб, з урахуванням вимог чинного законодавства України) і підтверджує, що, даючи таку згоду, він діє в своїх інтересах. Згода дається Абонентом для цілей укладення Публічного договору, будь-яких інших договорів та їх подальшого виконання, прийняття рішень чи вчинення інших дій, що породжують юридичні наслідки щодо Абонента або інших осіб, надання Абоненту інформації про послуги і поширюється на наступну інформацію: прізвище, ім'я, батькові Абонента, контактну адресу та адресу установки Індивідуальних технічних засобів прийому, телефон, e-mail Абонента (далі-Персональні дані). Цитата('Правила') 5. Погоджуючись з Правилами, Абонент також визнає і підтверджує, що в разі необхідності надання Персональних даних для досягнення зазначених вище цілей будь-якій третій особі, а так само як з залученням третіх осіб до надання послуг у зазначених цілях, передачі Постачальником послуги або Компанією належних їм функцій і повноважень іншій особі, Постачальник послуги та Компанія вправі в необхідному обсязі розкривати для вчинення вищевказаних дій інформацію про Абонента (включаючи Персональні дані Абонента) таким третім особам, їх агентам і іншим уповноваженим особам, а також надавати таким особам відповідні документи, що містять таку інформацію. Також Абонент визнає і підтверджує, що її згода, вважається даними Абонентом будь-яким третім особам, зазначеним вище, з урахуванням відповідних змін, і будь-які такі треті особи мають право на обробку Персональних даних на підставі цього згоди.
|
|
|
Гость_Stitch_* |
![]()
Сообщение
#307
|
Гости Частич. цитирование ![]() |
В Правилах они определяют, какую именно услугу они оказывают, и, что пользоваться иначе чем предусмотренно - мы не имеем права.
То есть подключить телевизор в баре - низя! Цитата('Правила') 1.10. Послуги - надання Постачальником послуги Абоненту інформаційної послуги платного доступу до виключно особистого приватного перегляду Абонентом та членами його сім’ї обраного(их) ним Пакету(ів) телепрограм в житловому фонді відповідно до умов Публічного договору та Правил, що виключає будь-яке використання телепрограм в господарській діяльності. Цитата('Правила') 2.1. Укласти Публічний договір з Компанією, виконувати та дотримуватися його вимог та цих Правил.
(д) для використання Абонентом доступу до Послуги в цілях інших або в інший спосіб, ніж передбачено п. 1.1. Публічного договору або Правилами; |
|
|
![]()
Сообщение
#308
|
|
Местный ![]() ![]() Группа: Резидент Клуба Сообщений: 695 Регистрация: 1.8.2005 Из: Ukraine Пользователь №: 490 Спасибо сказали: 958 раз Вставить ник Частич. цитирование ![]() |
Конкуренция обязывает
![]() Цитата Сообщаем Вам, что с 02.12.2011 вводится новый тарифный план «Свободный».
Особенности тарифного плана: Действует только для пакета «Престижный» Отсутствие письменного контракта (клиент знакомится с публичным договором на сайте www.viasat.ua (Головна сторінка/Клієнтам/Документи или http://www.viasat.ua/pages/docs) Абонплата 99 грн/мес. (с первого месяца) Стоимость подключения для клиента: комплект – 999 грн, ресивер – 499 грн. |
|
|
Гость_Stitch_* |
![]()
Сообщение
#309
|
Гости Частич. цитирование ![]() |
Кстати, компания вправе обламать вам просмотр, если вы находитесь вне территории Украины.
Так что если что - не признавайтесь ![]() Видно это здесь: Цитата 1.10. В односторонньому порядку відмовитися від виконання Публічного договору укладеного Абонентом з Компанією та блокувати Картку умовного доступу без будь-якої компенсації Абоненту та без повернення грошових коштів, внесених Абонентом на Особовий рахунок у наступних випадках: - порушення Абонентом будь-якого із зобов’язань за п.2.4. або п.2.5. або п.2.6. Розділу V Правил; 2.4. Не використовувати самостійно та не допускати використання іншими Індивідуальних технічних засобів прийому та / або Картки умовного доступу: (б) за межами Зони покриття; 1.5. Зона покриття – територія України, на якій існує підтверджена Постачальником послуги технічна можливість прийому сигналу системи супутникового телебачення з супутника AMOS 3 (4W) на Індивідуальні технічні засоби прийому Абонента. |
|
|
![]()
Сообщение
#310
|
|
Активный писатель ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Резидент Клуба Сообщений: 3648 Регистрация: 29.1.2009 Из: Украина,Киев Пользователь №: 8590 Спасибо сказали: 4208 раз Вставить ник Частич. цитирование ![]() |
Далась вам эта оферта, все подобные договора во многом похожи и сводятся к тому что компания может делать что хочет и как хочет а абонент может воспользоваться данной услугой если она ему нужна. Оферта,при всей ее кажущейся ненужности, достаточно важный документ с точки зрения юристов, например человек заплатил и хочет посмотреть передачу а в этот момент проводятся регламентные работы,не будь этой филькиной грамоты человек может подать иск ведь ему не предоставили услугу в течении проплаченого периода. Таких нюансов может быть куча.
|
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 4.3.2025, 12:07 |